چه بر سر امید آمد؟؟!!!!


بالاترین

اوج هزار پایی

 

تیم امید ایران ۰           -         تیم امید عراق ۵

 

 

این نتیجه ای بود که دیروز همه مون و شوکه کرد...

ای بابا!

مگه ایران تو بازی رفت ۱-۰ نبرد؟

مگه عراق تو برگشت ۲-۰ نبرد؟

مگه در مجموع ایران۲-۱ نباخت؟

پس قضیه ی ۵-۰ چیه دیگه؟

بله همه این ها عجیبه

ازین اتفاقات عجیب غریب تو فوتبال ایران بیشتر رخ میده(نمیدونم چرا؟)

اتفاق البته باید گفت فاجعه هایی که منصوریان سر مربی تیم امید گفته باید تو رکوردهای گینس ثبت کرد!!!!
واقعا مسخره س

یادتونه گفتم شب قبل از بازی امید خواب دیدم یکی نمیذاره فوتبال امید را نگاه کنم و مدام میگفت این بازی بازی نیست این بازی درست نیست؟؟!!!!

حالا واقعا تعبیر شد و اون بازی بازی نبود و غلط بود....

منصوریان بعد از بازی عراق و شکست(ظاهرا) ۲-۰ در برابر عراق گفت:

"اتفاق رخ داده در ديدار رفت با عراق فاجعه است، گفت: اين موضوع بايد در كتاب گينس ثبت شود.

هواداران به ورزشگاه آمدند اما بايد با مردم روراست باشيم و هر اتفاقي كه مي‌افتد بايد به مردم بگوييم چون آنها همه چيز را زير ذره بين قرار مي‌دهند. اولين اتفاقي كه افتاد مربوط به ساعت 11 صبح امروز (روز پنج شنبه) است. به ما خبر دادند كه شما بازي رفت را با نتيجه 3 بر صفر باخته‌ايد آن هم به اين دليل كه يك بازيكن 2 اخطاره به نام كمال كاميابي نيا در تركيب تيم حضور داشت و حالا بايد 4 بر صفر پيروز شويم تا به مرحله بعد صعود كنيم.

واقعا گيج شده بودم و نمي‌دانستم چه كار كنم. سرم درد گرفته بود و حال خوبي نداشتم. چطور مي‌شود كه در بازي رفت وضعيت آب و هوا و شرايط جوي را به ما بگويند ولي نگويند بازيكن ما دو اخطاره است. در مجموع بايد به بازيكن تيمم تبريك بگويم كه نهايت تلاش خود را انجام دادند. "

وقتی از منصوریان پرسیدند بعد از این اتفاقات چیکار کردین؟

گفت:"بلافاصله بازيكنان را دور هم جمع كردم و جلسه‌اي تشكيل دادم. بايد به كي‌روش هم مي‌گفتيم به اين دليل كه او سوپروايزر تيم است. نمي‌دانم بايد از چه كسي گله كنم. من نمي‌خواهم اسم كسي را به زبان بياورم. بايد به ما مي‌گفتند كه چه اتفاقي افتاد و همه ليست‌ها را چك مي‌كردند. اينكه به عقل من نمي‌رسد يا در حيطه وظايف من نيست. چه كسي بايد به من مي‌گفت كه ما از كاميابي‌ نيا استفاده نكنيم و يا بازي را 4 بر صفر تمام مي‌كرديم. پس از اين اتفاق به بازيكنانم گفتم كه چنين مشكلي پيش آمده و تمام ملي پوشان گريه مي‌كردند."

سرمربي تيم اميد گفت: چرا كسي تعجب نكرد كه من بازيكنانم را دو خط به جلو برده بودم و چرا كسي نمي‌پرسيد كه ما انتحاري بازي مي‌كرديم. آيا هواداران، رسانه‌ها و خبرنگاران تعجب نكردند كه چرا من تيمم را به اين شكل در زمين فرستادم؟ من كه مي‌توانستم با يك تساوي تيمم را به مرحله بعد ببرم. چطور مي‌شود 4 ساعت به آغاز بازي چنين اتفاقي بيفتد. ما به مردم و رسانه‌ها نگفتيم. تقدير اين چنين بود كه شكست بخوريم.

منصوريان در خصوص چه كسي مقصر اين اتفاق بزرگ است، عنوان كرد: من دوست ندارم آبروي كسي را ببرم اما اميدوارم فردا رسانه‌ها مشخص كنند كه چه كسي مقصر است. اين از بدشانسي عليرضا منصوريان و كادر فني بود كه همه چيز زير و رو و اشتباه اين چنيني رو شود.

 

واقعا به نظر شما با این بی نظمی ما میتونیم یک قدم پیشرفت داشته باشیم؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 3 تير 1390برچسب:,ساعت 14:12 توسط تینا| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت